Monday, June 29, 2020

Online Books Download Sen Free

Online Books Download Sen  Free
Sen Paperback | Pages: 424 pages
Rating: 4.34 | 185 Users | 41 Reviews

Present Books Supposing Sen

Original Title: Sen
ISBN: 6059021265
Edition Language: Turkish

Explanation As Books Sen

Kardeşinin intikamını almak için çıktığın yolda aşkla karşılaşırsan…


Hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bilirsiniz. Üstelik bahsi geçen bir kadın ise, asla! Dövüş sanatları uzmanı olan Süheyla, kardeşinin intikamını almak için çıktığı yolculukta kalbini tam bir baş belasına kaptırdı. Ruhu intikam ateşiyle yanıp tutuşurken kalbi aşk ateşiyle kavruldu…

Süheyla’nın adı, ‘iyi huylu, sakin’ anlamına gelir ancak aldanmayın, yol boyunca elinde muştasıyla aşk ve intikam duygularıyla örülmüş ince bir ip üzerinde ustalıkla yürüyecek gerçek bir kahramandır aslında. O zeki, yumrukları kadar dili de sert bir kadındır. Romanda Demir’le de tanışacaksınız. Aşkın muhatabıdır kendisi. Süheyla’nın intikam mücadelesinde en büyük yardımcısı olacaktır.

Point Regarding Books Sen

Title:Sen
Author:Selvi Atıcı
Book Format:Paperback
Book Edition:Special Edition
Pages:Pages: 424 pages
Published:May 15th 2015 by Müptela Yayınları
Categories:Romance. Asian Literature. Turkish Literature. Cultural. Turkish

Rating Regarding Books Sen
Ratings: 4.34 From 185 Users | 41 Reviews

Discuss Regarding Books Sen
Çok sevdim bu tatlı, mükemmel kitabı okuduğum için çok mutluyum :)) Yorum tatil dönüşü gelecek.. :))

Öncelikle Selvi Atıcı! Tapıyorum. Sana. KADIN! Sen muhteşem bir insansın Kimliksiz kitabı ile beni kendine ve tabi ki Deryal e aşık ettin ama bu kitap var ya bu kitap bambaşka bir şey. Beni benden aldı, aklım fikrim Süheyla ve Demir oldu. Dengemi bozdu. Ve öyle ki bu kitaptan yüzlerce satın alıp önüme gelen her insana kitabı hediye etmek istiyorum, herkese okutmak ve hakkında saatlerce konuşmak istiyorum, suratımda salak bir gülümseme ile birlikte Demir ve Süheyla nın o muhteşem atışmalarını

"Ben sana tapan adamım. Ben, özleminden aklını kaçıracak olan adamım! Ben, seni görebilmek için, tüm televizyon kanallarında rezil olmayı göze alan adamım! Kahretsin, Sü! Ben, hayatını seninle geçirmek için yanıp tutuşan adamım! Ben, senin sevdiğin adamım!"Şimdi sorarım size:MÜMKÜN MÜ ULAN ERİMEMEK?!Eğer yorumlarımı biraz takip ediyorsanız mutlaka fark etmişsinizdir, ki zaten hep de söylerim, Selvi Atıcı'nın yeri bende çok başkadır. Kitaplarında kullandığı dili de, yarattığı karakterleri de her

Küçük serseri kardeş Demir Mızrak ve eli sopalı Süheyla'nın hikayesi.Süheyla'nın biricik kardeşinin intiharıyla başlayan hikayede, bu intiharın gizeminin çözülme yolunda Demir ve Süheyla'nın yolları kesişir. Tatlı ve espirili diyaloglarla keyif veren bir seyir oldu. Kitaba dair sevmediğim tek şey, Süheyla'nın kendine olan inancına ve güvenine rağmen Demir'e yağdırdığı tehditlerdi. Bana çok geldiler, çünkü Süheyla istediğini elde edebilecek zeki bir karakter. O yüzden efendim puanını birazcıkNereden başlasam,nasıl başlasam bilemiyorum!! Yani çok farklı bir kitaptı.Zaten Sü şu ana kadar okuduğum en sert kadın karakter var mı ötesi.Demir ise aşık olduğu kadına kendi tabiriyle iyi yada kötü bir virüs gibi bulaşan dünyalar tatlısı bir erkek.Ay ama neden senin gibi biri gerçek hayatta yok ya. :3Çelik beyi de unutmamak gerek. :D

http://illekitap.blogspot.com.tr/2015...~~~~Başka bir şekilde seviyordu. O 'başka'nın nasıl olduğunu bilmiyordu ve yumruğu büyüklüğündeki kalbinin bu yoğun duygunun altından nasıl kalkacağından da emin değildi. Belki bir gün fazla gelir ve patlardı. Sorun değildi! Demir onu sevmeyi de sevmişti.~~~~Biri bana bir adet Çelik verir misiniz? Yok yok Demir olsun, vazgeçtim her ikisinden de alabilir miyim? diyebileceğim karakterlerle dolu bir kitap.Kimliksiz kitabından tanıdığımız yazar Selvi Atıcı'nın

yayınlanmayan finali hariç haftalık takip ettim, kitap 15inde çıktı, çıkarçıkmaz gidip aldım, otobüste finalini, eve gelince baştan başlayarak okudum bitirdim. darısı diğer selvi atıcı kitaplarına.

.sori gözlerim demiri aradığı için ilk kapak daha güzel.bu da güzel. bayağı güzel.ama ilk kapak.oyş.ilk kapağın eksiklerine rağmen o seksiliği, o serseriliği... oooyhhş.(ayrıca sarı ne alaka ve iki renk de fazla çiğ. peki umruma geçer mi, hayır sdfasdfads sonuçta güzel.)nys nasılsa bunu da aliciiz asdasdfselvi atıcı kitabını harita metod defterine kapaksız bazsalar alırım!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.